Przedstawiam kolejny przepis na pyszne omlety śniadaniowe. W dzisiejszym przepisie podstawę dania stanowią omlety białkowo-tłuszczowe, a jedynym źródłem węglowodanów na talerzu są owoce, stąd w razie potrzeby można dowolnie przekształcić ten przepis w zależności od ilości kalorii oraz makroskładników w swojej diecie :)20160831_121151_20160831123328663

 

Składniki na omlety:
– 2 jaja,
– 1 łyżka mąki kokosowej,
– 2 łyżki jogurtu naturalnego,
– 1 miarka izolatu białkowego ALLNUTRITION o smaku wanilii,
– pół łyżeczki sody,

 

Przygotowanie:
Oddzielamy żółtka od białek. Białka ubijamy mikserem na sztywną pianę. Następnie dodajemy jogurt, żółtka, sodę, odżywkę białkową oraz mąkę kokosową cały czas ubijając. W międzyczasie rozgrzewamy na patelni niewielką ilość tłuszczu i smażymy niewielkiej ilości placki. Z całej masy powinny powstać 4 średniej wielkości omlety, do których możemy dodać ulubione dodatki w postaci owoców, masła orzechowego lub orzechów w zależności od upodobań i makro :) Smacznego!

Wartość odżywcza (samych omletów):
Energia: 284 kcal
B: 41,4 g
T: 11,8 g
W: 3,2 g

 

2 Thoughts on “Przepis na omlety białkowo-tłuszczowe

  1. A czym można zastąpić mąkę kokosowa? Wiem, że zdrowa ah i och ale nie mam :( mam kukurydziana, ryżowa, pszenna. Nada się któraś? :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Post Navigation