Dzisiaj naszło mnie na kolejny post z serii „przemyślenia Magdaleny Hajkiewicz” :)Szukałam ostatnio pracy na jednej ze stron z ogłoszeniami i natrafiłam na mniej więcej taką treść: „Szukamy kobiety w wieku 18-35 lat, która znacząco schudła i chciałaby zareklamować nasz produkt na odchudzanie. Reklama będzie polegała na tym, aby jak najbardziej naturalnie i przekonywująco opowiadać o tym, jak schudłaś dzięki naszemu produktowi.”
Tak właśnie wygląda marketing, żadne cudowne środki na odchudzanie nie spowodują, że po tygodniu będziesz mieć figurę modelki i siłę Pudziana. Gdyby takie rzeczy istaniały, nie byłoby problemu z otyłością Amerykanów czy Polaków (najnowsze badania dowodzą, że polskie dzieci tyją szybciej od amerykańskich). W suplementach diety znajdziemy składniki, które mają jakiś wpływ na nasz metabolizm, jednak należy je traktować jako DODATEK do DIETY i ĆWICZEŃ. Nie na odwrót :) Dlatego nie dajcie się zwieść cudownym reklamom suplementów, gdyż mogą one uszczuplić jedynie wasz portfel, a nie sylwetkę.
Co do diet cud- takie nie istnieją. Zależy Ci na szybkim schudnięciu? OK, to schudnij na diecie Dukana i spróbuj żywić się tak przez całe swoje życie, gdyż nagły powrót do starych nawyków żywieniowych skończy się efektem jo-jo. Nie twierdzę, że się nie da, ale to wymaga o wiele więcej silnej woli i samozaparcia, niż zwykłe ruszenie siedzenia z kanapy i odmówienia sobie porcji szarlotki do kawy.

pobrane

I ostatnia rzecz- sam trening też dużo nie daje, jeśli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej. Tylko i wyłącznie utrzymywany deficyt kaloryczny + ćwiczenia dadzą nam efekt w postaci utraty tkanki tłuszczowej. Ten deficyt wcale nie oznacza głodzenia się- możesz zamieniać produkty bardziej kaloryczne, które były na co dzień obecne w Twojej diecie, na mniej kaloryczne. Zmniejsz również porcje, po skończonym posiłku nie biegnij od razu po dokładkę, lecz poczekaj 5 min, aż wszystko w żołądku się ułoży. Zobaczysz, że nie będziesz potrzebowała więcej. Od niedawna mój dzienny jadłospis dostarcza mi 1650 kcal, a mimo to trzeba mnie zmuszać do jedzenia gdyż po prostu nie jestem głodna. Sekret? Więcej białka, mniej tłuszczy zwierzęcych, małe porcje 6 razy dziennie oraz produkty nisko przetworzone i pełnowartościowe, które sycą na dłużej.

Zmień myślenie, wszystkie blokady siedzą w Twojej głowie. Na pewno się uda, zobaczysz :) Ja też byłam leniem i ciasteczkowym potworem, z ręką na sercu :)

____________________________________________________________________

ZAJRZYJ DO MNIE NA:

FANPAGE NA FACEBOOKU
INSTAGRAM
ASK.FM

One Thought on “Zbawienne suplementy i diety CUD

  1. Cześć, od jakiegoś czasu obserwuję ten blog i jestem pełen podziwu. Najlepszy z najlepszych blogów o zdrowiu! A do mnie zainteresowanych tematyką sportów siłowych

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Post Navigation