Jeść 5 zdrowych i zróżnicowanych posiłków dziennie, ale ani jednego nie gotować w domu. Możliwe? Jak najbardziej! Choć na co dzień staram się sama przygotowywać posiłki na miarę swojej diety, bardzo miło wspominam 3 dni, w których z tego obowiązku wyręczał mnie catering dietetyczny Smak i Zdrowie. Dlaczego? Przeczytajcie koniecznie recenzję! :) 20160906_094502

Na skorzystanie z cateringu zdecydowałam się ze względu na duży natłok obowiązków oraz zmęczenie związane ze startem w 14 kilometrowym Runmageddonie. Taki bieg wiąże się niestety z bólem, zmęczeniem i chęcią do spędzania całego dnia w łóżku stąd pomysł, aby ktoś wyręczył mnie z gotowania w tych dniach, był bardzo trafiony :) Po zapoznaniu się z ofertą cateringu wybrałam dla siebie opcję standard 2000 kcal, aby wspomóc regenerację i czuć się usatysfakcjonowana z ilości jedzenia. Miałam już w swoim życiu do czynienia z różnymi cateringami i moje opinie o nich były bardzo rozbieżne. Byłam więc ciekawa jakie doświadczenia czekają mnie z cateringiem „Smak i Zdrowie” i muszę powiedzieć, że zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona :)
20160905_103551_20160906091819382_20160918112918441

Aby otrzymać rabat na zamówienie cateringu „Smak i Zdowie” wystarczy, że powołacie się na hasło „wiem co jem”, a na Wasze zamówienie będzie przysługiwać zniżka w wysokości 5% :)

ESTETYKA

Już pierwszego dnia miałam powody aby twierdzić, że tym razem trafiłam na dobry catering! Pod same drzwi otrzymałam estetyczną torbę z pięcioma pięknie zapakowanymi posiłkami. Bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie prezencja posiłków, ponieważ pomimo pobytu w szczelnie zamkniętym pudełeczku, nadal cieszyły oczy i podsycały apetyt. Już na pierwszy rzut oka widać, że kucharze z cateringu to profesjonaliści, którzy wiedzą że posiłki to nie tylko smak, ale i wygląd. Desery były udekorowane, sałatki estetycznie rozłożone po całym pudełeczku, dania główne przyozdobione ziołami i przyprawami, a kawałki chleba równiutko pokrojone. W kwestii estetyki podania, już pierwszego dnia, catering otrzymuje ode mnie wysoką ocenę. Za przykład mogę podać choćby bardzo smaczną pastę jajeczną, która widnieje na pierwszym zdjęciu. W innych cateringach spotkałam się z prezencją pasty, jako rozpływającej się kupki, natomiast w tym przypadku zadbano o jej apetyczny wygląd.
20160905_104539Dodatkowym atutem jest także to, że posiłki były komponowane tak, aby uzupełniały się kolorem i fakturą. Jako przykład podaję powyższą sałatkę z pieczonym burakiem, jarmużem i ricottą, gdzie mięciutkie buraki i lekki ser ricotta idealnie uzupełniały się z chrupkim jarmużem i twardszymi orzechami.

SMAK
W trakcie trzech dni zjadłam 15 bardzo smacznych posiłków, z których praktycznie wszystkie spełniły moje oczekiwania kulinarne. Posiłki były odpowiednio rozłożone pod względem wielkości porcji, kaloryczności oraz składników. Proporcja dań słodkich do dań słonych była według mnie odpowiednia, a wszystkie desery spełniały kryteria dań dietetycznych. Najlepszymi posiłkami były bez wątpienia: kokosowa owsianka z rabarbarem, pudding ryżowo-czekoladowy, tapioka z karmelizowaną gruszką, krem z papryki, sałatka z łososiem, jajami przepiórczymi i warzywami oraz sałatka z pieczonym burakiem i ricottą.  Jedyną wpadką cateringu, którą zauważyłam była sałatka z arbuzem i fetą, ponieważ sok z arbuza zalał całe pudełeczko i sałatka zrobiła się wodnista. Pomijając tą jedną rzecz, wszystkie dania były bardzo smaczne, dobrze przyprawione, różnorodne i przemyślane pod względem tego, że muszą spędzić w pudełku kilka godzin.
ZDROWIE
Nazwa cateringu „Smak i Zdrowie” zobowiązuje również do tego, aby ocenić walory zdrowotne i jakość produktów. Ze strony cateringu dowiedziałam się, że opiekę nad cateringiem sprawują sami specjaliści. Kucharze, którzy tworzą dania to profesjonaliści z bogatym doświadczeniem w najlepszych restauracjach (co naprawdę przekładało się na smak i kompozycję dań). Nad wartościami odżywczymi oraz kalorycznością piecze sprawują trzy specjalistki i absolwentki wyższych uczelni na kierunkach dietetyka i technologia żywienia, w tym jedna z nich jest doktorantką na mojej uczelni i prowadziła kilka zajęć dla naszego kierunku (catering jest naprawdę w dobrych rękach!). Jako studentka dietetyki, z ciekawości wprowadziłam jeden jadłospis do programu dietetycznego i sprawdziłam przybliżony poziom witamin i minerałów w jednodniowej diecie. Okazało się, że wszystkie składniki były dobrane praktycznie wzorcowo, co zrobiło na mnie naprawdę duże wrażenie :) Nie mam również zastrzeżeń do co jakości składników. Owoce były świeże i smaczne, dania pachnące, chleb mięciutki, a warzywa kolorowe i chrupiące.

PODSUMOWANIE
W skali 1 do 5, catering otrzymuje ode mnie bardzo mocną piątkę! Twórcy cateringu zadbali o wszystko począwszy od wspaniałego smaku, estetycznego wyglądu i różnorodności, kończąc na odpowiednim zapakowaniu i dostarczeniu całodniowego cateringu. Jeśli kiedykolwiek będę potrzebowała jeszcze raz skorzystać z usług cateringu, to wiem że „Smak i Zdrowie” to firma, której mogę zaufać. W tym miejscu chciałabym podzielić się z Wami unikalnym kodem rabatowym na zamówienie pysznego cateringu „Smak i Zdowie”- wystarczy, że powołacie się na hasło „wiem co jem”, a na Wasze zamówienie będzie przysługiwać rabat 5%. Przyznam szczerze, że nie tak łatwo spełnić moje oczekiwania smakowe, ale ten catering w całości skradł moje serce :)

MÓJ TRZYDNIOWY CATERING

Menu dzień pierwszy
Śniadanie: Puszyste racuszki na kefirze ze śliwkami
II śniadanie: Sałatka z arbuzem i fetą
Obiad: Bazyliowe roladki z indyka z kaszą bulgur, pesto i ogórkiem
Podwieczorek: Tapioka z karmelizowaną gruszką i anyżem
Kolacja: Pęczak z pieczonymi burakami i ricottą

źródło: www.instagram.com/catering_smak_i_zdrowie/

źródło: www.instagram.com/catering_smak_i_zdrowie/

Menu dzień drugi:
Śniadanie: Pasta jajeczna z pieczywem
II śniadanie: Orzeźwiający koktajl z melona i mięty
Obiad: Kurczak z sosem ziołowym z warzywami gotowanymi na parze
Podwieczorek: Pudding ryżowo-czekoladowy
Kolacja: Sałatka z rukoli z gorgonzolą, pestkami dyni, dymką i pomidorami

Źródło: www.instagram.com/catering_smak_i_zdrowie/

Źródło: www.instagram.com/catering_smak_i_zdrowie/

Menu dzień trzeci:
Śniadanie: Kokosowa owsianka z musem rabarbarowym
II śniadanie: Zapiekane pomidory z kaszą, tuńczykiem i koperkiem
Obiad: Indyk z morelami na białym winie, kasza jaglana i surówka z marchewki
Podwieczorek: Zupa krem z papryki
Kolacja: Sałata rzymska z łososiem, jajami przepiórczymi, oliwkami, pomidorami i rzodkiewką

Źródło: www.instagram.com/catering_smak_i_zdrowie/

Źródło: www.instagram.com/catering_smak_i_zdrowie/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Post Navigation