Każdy wie, że domowe racuchy babci kojarzą się z dużą ilością cukru i tłuszczu. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło 😉 Dziś postanowiłam odświeżyć ten przysmak w wersji nieco odchudzonej.

Składniki na 10 racuchów:
-cztery jajka (w wersji super light mogą być same białka :p)
-dwie pełne miarki odżywki białkowej,
-100 g płatków owsianych,
-łyżka cynamonu,
-łyżeczka proszku do pieczenia,
-jedno duże, drobno pokrojone jabłko,
Jajka, odżywkę, cynamon i proszek do pieczenia ubić mikserem na gładką masę. Następnie dodać płatki owsiane i pokrojone jabłka i pomieszać łyżką. Racuchy należy smażyć ma niewielkim ogniu, pod przykryciem, z dwóch stron (na patelni teflonowej bez użycia oleju).
10421132_694187223962172_1889609702975736871_n

SMACZNEGO i koniecznie dajcie znać jak Wam wyszły 😀

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Post Navigation