Jeśli do tej pory Wasze omlety przypominały płaskie naleśniki, były raczej suche niż wilgotne i ciężko było je przełknąć bez dodatku świeżych owoców lub dżemu, to jesteście na odpowiedniej stronie, aby to zmienić 😀 Poniższy omlet rośnie pulchny, mięciutki i wilgotny w środku pomimo tego, że zawiera w sobie odżywkę białkową! Składniki (na 2 porcje):
– 30 g namoczonych wcześniej płatków owsianych,
– 20 g mąki orkiszowej,
– 1 starte jabłko,
– 2 jaja,
– 1 miarka odżywki białkowej o smaku waniliowym,
– pół łyżeczki sody,
– pół łyżeczki cynamonu,
– 2 łyżki jogurtu naturalnego,

Przygotowanie:
Jak to zwykle w przypadku omletów bywa, wszystkie powyższe składniki należy ze sobą zblendować, wylać na dobrze rozgrzaną patelnię i smażyć na małym ogniu, pod przykryciem i z obu stron. Ważne jest tylko to, aby dobrze odsączyć płatki owsiane przed zmienieniem ich w gładką masę. Jeśli powstałe ciasto jest zbyt rzadkie i nie przypomina ciasta naleśnikowego (a powinno :)) można dodać jeszcze jedną łyżkę mąki. Smacznego!

Wartość odżywcza (na 2 porcje):
Energia: 577,5 kcal
Tłuszcz: 16,7 g
Węglowodany: 62,5 g
Białko: 44,2 g

2 Thoughts on “Puszysty FIT omlet na słodko

  1. wygląda bardzo apetycznie. ostatnio omlety to moje ulubione śniadania :)

  2. Angelika on 6 grudnia 2016 at 14:17 said:

    Czy można pominąć odżywkę białkową lub czymś ją zastąpić?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Post Navigation