Kontakt

wrzosek-dietetycy_1_1WSPÓŁPRACA ŻYWIENIOWO-TRENINGOWA
Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą przy doborze diety, treningu lub suplementacji, zapraszam serdecznie do kontaktu mailowego. W odpowiedzi odeślę wszelki informacje dotyczące współpracy ze mną.
E-mail: magdalena.hajkiewicz@wp.pl

WSPÓŁPRACA- MEDIA
Jestem osobą kreatywną, ambitną i chętną do współpracy. Jestem zaangażowana w tworzenie nowych projektów oraz promowanie wydarzeń sportowych. Oprócz strony internetowej jestem aktywna na portalach takich, jak facebook i instagram. Na swoich stronach oferuję reklamy produktów, wydarzeń oraz konkursów. Zapraszam do współpracy!
E-mail: magdalena.hajkiewicz@wp.pl

HISTORIA STRONY
Strona pod obecnym adresem www.wiem-co-jem.pl prowadzona jest od 13 września 2014r. Wcześniej mój blog znajdował się pod adresem www.wiem-co-jem.blog.onet.pl, a jego statystyki prezentowały się następująco:

  • Wszystkich wizyt: 131885
  • Wszystkich komentarzy: 308

 

14 Thoughts on “Kontakt

  1. Beata on 23 stycznia 2015 at 01:17 said:

    Hej :)
    Natrafiłam na Twoją stronkę przez konkurs na facebooku (konkurs spełnia funkcję promocyjną) widzę że obie jesteśmy studentkami Warszawskimi, więc już coś nas łączy :)
    Chciałabym zadać pytanie. Pisałaś na blogu, że po treningu koniecznie powinno się coś zjeść. Moje pytanie brzmi: co jeśli treningi robię koło 23:00 trwają 30minut, potem idę się myć i w efekcie przed 1 w nocy już śpię. Szanse na przesunięcie treningu na wcześniejszą porę są marne, bo stoję przed dylematem, pt. „odczekaj około 2h godziny po posiłku by odbyć trening” a zasadą „ostatni posiłek na 2-3h przed snem”. By jeść 5 posiłków dziennie (co 2-3h) mój ostatni posiłek zazwyczaj wychodzi tak o 20 wieczorem… więc serio, nie mam pomysłu jak to pogodzić. Może ze swojego doświadczenia masz jakieś rady? :)

    Pozdrawiam serdeczni i życzę powodzenia!
    Beata :)

  2. Paula on 4 czerwca 2015 at 09:21 said:

    Hej,bardzo fajny blog, jedynym minusem jest czcionka tytułów. Nagłówki do artykułów cieżko sie czyta, w zasadzie większości nie moge rozczytac. Moze warto, abyś przemyślała zmianę czcionki. Byłoby fajnie życzę samych sukcesów. Pozdrawiam Paula

  3. Hej! Mialam sie z Toba kontaktowac odnosnie ulozenia diety na tej stronie- skomentowalas moj wpis na fb. Zalezy mi na ulozeniu diety dla mojego chlopaka, ktory jest zawodowym kierowca i ma troche ograniczone mozliwosci gotownia. Podjelabys sie tego?

  4. Polonistka on 30 marca 2016 at 23:34 said:

    Piszemy poprawnie: „półtorej łyżeczki”, bo jest „ta” łyżeczka-rodzaj żeński, a nie półtora łyżeczki ..

  5. zakochałem się, co teraz? :)

  6. Dzisiaj obejrzałam program Wiem co jem – w Którym pokazana była Pani, ktora jadła cały czas słodycze. Zważyli ją i co????? Wazyła. 54.40 kg¡!¡!!!!!!!! Jadla od rana do wieczora!!!! Jej figura była idealna!!!!! Jestem oburzona tym oszustwem. Powinna przytyć około 0.5kg tygodniowo! 2 kg miesiecznie !!! Wiem to na swoim przykładzie .Uwielbiam słodycze. Nie oszukujcie!!

    • Witam, moja strona nie posiada żadnego związku z program telewizyjnym wiem co jem. Swoją drogą wszystko zależy od metabolizmu każdej osoby i są tacy ludzie którzy jedzą tylko słodycze i chudną- znam takich kilka. Jednak należy pamiętać że waga to nie wszystko, ponieważ długotrwała dieta oparta na cukrach prostych jest łatwą drogą do cukrzycy, czy insulinooporoności co również spotkało wspomniane przeze mnie osoby. Pozdrawiam.

  7. Marcin on 2 czerwca 2017 at 22:13 said:

    Cześć, przepisy są super, tylko dlaczego nie nie rozpiszesz ile maja kalorii i wartosci odzywczych?

    • Magda on 18 czerwca 2017 at 13:11 said:

      Nie robiłam tego od początku i poświęcę na to czas w ramach otwarcia nowej strony, które już niebawem 😉 Tam wartości odżywcze będą już praktycznie przy każdym przepisie

  8. Dagmara on 25 czerwca 2017 at 09:16 said:

    Hej, w jakich proporcjach najlepiej jeść makroskładniki? W 40%, B 30%, T 30%? Czy zbyt duża ilość białka.

    • Magda on 26 czerwca 2017 at 14:28 said:

      To zależy od wielu rzeczy :) przede wszystkim od celu, dotychczasowej diety, kaloryczności i stanu zdrowia. Ogólne zalecenia mówią o podziale 50% W/ 20% B oraz 30% T, natomiast w przypadku redukcji można tą ilość białka nieco zwiększyć. Nie jestem w stanie jednak udzielić jednoznacznej odpowiedzi bez poznania większej ilości szczegółów, ponieważ o ile w diecie 1500 kcal 30% białka jeszcze ma zasadność występowania, o tyle w diecie 4000 kcal będzie to zbyt duża ilość :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>