Dziś mam dla Was jeden z moich ulubionych przepisów na szybkie i smaczne placuszki. Stanowią pełnowartościowy posiłek, ich przygotowanie zajmuje dosłownie 5 minut i można je zabrać ze sobą do pracy czy szkoły jako alternatywa pudełkowanego jedzenia :)

Na poniższych zdjęciach przygotowywałam większą porcję dla dwóch osób na cały dzień, dlatego nie sugerujcie się wielkością.
Na jedną porcję (ok. 4-5 placków) potrzebujemy:
– dwa białka i jedno całe jajko,
– miarkę odżywki białkowej (u mnie ciasteczko z SFD),
– łyżkę jogurtu naturalnego lub 1/4 szklanki mleka,
– szklankę płatków owsianych,
– wybrane dodatki np. bakalie, orzechy, migdały, kako itp. (może je kupić np. TU)
– wedle uznania można także dodać słodzidła lub miód,
W mojej ostatniej wersji użyłam nerkowców, karobu, owoców goji oraz suszonych moreli :)

20151012_012441 (1)

 

Skoro przepis ma być łatwy, jedyne co należy zrobić to wrzucić wszystkie składniki do miski i dokładnie wymieszać.
20151012_012721
Następnie smażymy na niewielkiej ilości oleju lub spray’u do smażenia…
20151012_014402

I delektujemy się smakiem gotowych placuszków :) Od siebie mogę tylko dodać, że są idealne do zabrania na wynos, ponieważ nie tracą wilgotności i smakują równie dobrze jak od razu po usmażeniu.

SMACZNEGO!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Post Navigation